dimecres, 2 de juny del 2010

VII Transcollserola


Aquest passat diumenge 31/05 es va celebrar la VII Transcollserola de carretera i per segon any vaig participar-hi. Vaig arribar d'hora a Sant Cugat i així sense preses vaig poder preparar-me, escalfar una miqueta i dirigir-me cap el lloc de sortida. A les 8:10 mes o menys es donava la sortida. A tota Pipa, increible el nivell de la gent, els primers km van marcar la marxa de la cursa, molta gent que anava disposada a fer la marxa llarga va acabar fent la curta per desfondar-se abans d'hora. Jo per exemple al km 45 portava una mitja de 32 km/h, despres d'haber passat per un fotimer de tobogans i haber pujat el port dels once (algun tram amb plat i tot). Al final vaig acabar amb un temps de 3:18 i un mitja de 28.25 km/h (la segona meitat del recorregut de la marxa curta és la més dura en quant a desnivells i ports). Quedant a la general el 18è i el 10è de la meva categoria. És una marxa molt exigent perque és un trencacames i a més en aquesta època de l'any ja fa molta calor. Ha veure si l'any vinent repetim.


Isaac

1 comentari: