diumenge, 8 d’abril del 2012

Setmana Santa a L'Escala




Bona nit companys,
Espero que hagueu passat un feliços i sants dies!
Jo he estat en familia i ho he passat molt bé. Hem anat a l'Escala i m'he emportat la bicicleta. Allà he pogut entrenar una miqueta i m'ho he passat molt bé.
Divendres vaig sortir amb la colla de l'Escala, els Esquenapalats, una gent molt trempada que estima també molt el ciclisme. Vem sortir també a les vuit del matí, al igual que fem nosaltres. Com que no se mai el recorregut que faran ni tampoc me'l diuen mai, doncs em col.loco dins del paquet i en marxa. Vem fer una volta molt maca, arriban fins el poble de La Vajol (quines rampes!!!!) al costat de França i tornada cap a l'Escala. Tot plegat 130 km +- 28 km/h
parlant amb ells van comentar-me que aniran a la QH i també a los Monegros. La veritat és que estan molt forts. Ha veure si ens els trobem en alguna marxa!!.
Adjunto alguna fotografia i part de la sortida (pujada a La Vajol)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada