dijous, 30 de juliol del 2009

Montserrat














Dissabte passat vam pujar Montserrat, és una excurssió que fem com a mínim dues vegades a l'any. El dia de la montserratina n'és una i intentem anar-hi de tant en tant perque és una pujada que ens agrada molt. Exigent pero molt bonica.




Aquest dia és a va unir a nosaltres, i esperem que sigui per a molt de temps, en Josep Maria. Quan el vaig veure ja vaig pensar que ens donaria guerra, pero mare de deu, poc m'esperava que pujès en 30 minuts! La cosa està cada dia més disputada, ja va bé que un no es confïi gaire que quan t'ho creus massa l'espetegada és més grossa.




Ánims que ja arriben les vacances i toca descansar. D'altres però, s'enduen les bicicletes com si fòs un més de la família. Pero que dic? Són de la familia, la dels amants del ciclisme.




I desde aquí volem donar l'enhora bona al nostre amic Contador que ens ha fet gaudir d'un Tour que creiem perdut pels amants de l'espectable i enhora bona també als germans Schleck i a en Armstrong tot i que de vegades xerri una mica massa.


Fins al Setembre.




Salut a tothom!






J. Comellas

1 comentari:

  1. Voleu dir que heu pujat MOntserrat? feu molt bona cara... jejejeje. Que guai, aquest cop jo no vaig poder pujar-hi perque vaig prometre a la familia que marxariem tot el cap de setmana. Però pel nivell que veig que hi va haver, potser millor no haver pujat. 30', 34', 35'.. crec que està molt bé. Bé, ja tenim un altre repta, baixar dels 30/34 minuts.

    Isaac

    ResponElimina