divendres, 10 de juliol del 2009

Montsec-Montsec






El passat 4/07/2009 es va celebrar la I marxa cicloturista MOntsec-MOntsec (Terres de Lleida).

Aquest cop si que vem matinar, ens vam aixecar a les 4:00 per marxar cap a Balaguer a les 4:30. Vem anar a la marxa el Jaume, el Joan i l'Isaac. El cami d'anada va ser molt tranquil, sense trànsit i anar fent. Vem arribar d'hora a Balaguer, que bé!!, ens vem acostar a la taula de l'organització per recollir la documentació i un maillot que regalaven molt maco. L'organització ho tenia tot molt ven preparat. Allà mateix vem esmorzar i ens vem començar a preparar per a les 8:30 iniciar la marxa. Aquesta vegada fins i tot vem poder escalfar una mica.
Com ja és habitual sempre ens acompanya el meu pare i ens va estar fent unes fotos previes a la sortida.
A les 8:30 un fort petard va donar la dortida als +- 60 corredors que participavem en la marxa de 81 km i com ja és habitual en aquest tipus de marxes el ritme de sortida era fort, però aquest cop estavem ven col.locats a la sortida i em vaig enganxar amb el grupet de davant. Però marxaven molt ràpid i aviat vaig haver d'afluixar una mica. Malgrat no poder seguir el ritme dels primers vaig arribar en la posició 12 i als meus companys la 20 i 24. Crec que ho vem fer força bé.
El recorregut era molt exigent, vem pujar tres ports de muntanya amb una calor que feia... infernal.
La sorpresa del dia, per això, va ser conèixer al del món de pista en persecució individual l'any 2004 i doble medalla de bronze als Jocs Olimpics d'Atenas i un llarg etc. al Ciclista Professional SERGI ESCOBAR. Vem estar parlant amb ell i ens vem fer també unes quantes fotos. Es va mostrar molt proper i amable amb nosaltres, ens va caure molt bé i el felicitem per tal humanitat i senzillesa. Fins aviat, Isaac




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada