dilluns, 1 de juny del 2009

TRANSCOLLSEROLA 2009








Quina matinada!! a les 6:15 el Jaume i jo marxavem cap a Sant Cugat, el Joan també però amb el seu cotxe. Un cop allà ens trobem els tres. De fet nomes va ser allà, perque un cop dins del "pelotón" de 260 unitats, la cosa es va començar a complicar i tots vem anar fent la nostra. El Joan per això feia la marxa llarga de 142 Km, nosaltres la de 92 ( com sempre les curtes...)
Va ser una marxa una mica rara, el Joan va punxar la roda, el Jaume va tenir que retirar-se per dolors a la cama esquerra i jo vaig acabar millor del que esperava.
En qualsevol cas va ser una altre jordana de cilcisme intens, tal com a mi m'agrada!!
Amb aquesta marxa vaig descubrir indrets nous que fins aleshores desconeixia, pujades durilles entre elles el Tibidado, els once de Terrassa, vem passar per la Floresta amb unes rampes del 14%.
La primera fotografia és del moment de la sortida, la segona es un servidor arriban sol a la meta despres de fer-se un embolic pels carrers de Sant Cugat (una mica error d'prganització, crec jo) la tercera fotografia amb el Jaume i tots dos una mica més tranquils.
No he posat fotos de la familia, però com és avitual m'estaven esperan a l'arribada. Això SI que em motiva. Thanks
Isaac

"Para muestra un botón, pués que subidón"








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada