dilluns, 15 de juny del 2009

110 Km


Bon dia a tothom!

Aquest dissabte vem sortir ven d'hora, cap a les 7 del mati. Amb una temperatura bonissima +- 18º i en direcció Sentmenat. Primers km en calma i bon rodar. De mica en mica el terreny es va anar empinant fins arribar a l'Estany, lloc on vem esmorzar i ver recuperar algu de forces. De l'Estany fins a Avinyó tot va ser baixada a un ritme tranquil perquè encara ens quedava bastant per pujar. El dia avançava i cada cop feia més calor, temperatura màxima 41º, després d'Avinyó fins a Artés la carretra és una mica trenca cames i no acabes d'agafar un ritme bó, almenys jo personalment, que no tenia en aquells moments gaires bones sensacions. BUff d'Artés a Calders ho vaig passar francament malament perquè em trobava buit per dins, sense forces, i pensava que acabaria el dia tocat. Però vaig anar recuperant i de Calders fins a Castellar les sensacions van ser més bones. Vaig poder comprovar com la màquina física s'autoregula mentres tú continues pedalant, això sí, el cap sempre serè.

Tot plegat un día explèndit de ciclisme i de vivències amb els companys.

Isaac

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada