dimecres, 13 de maig del 2009

Terra de Remences 2009

Aquest passat diumenge 10 de maig de 2009 es va celebrar la XII edició de la Marxa Cicloturista Terra de Remences. Alguns membres d'aquest nou club i vem participar. Vem disfrutar molt del dia tot i que vem acabar bastant cansats. També volem agraïr a les nostres families la paciencia que tenen en nosaltres, primer per aguantar durant l'any les nostres sortides matinals de cap de setmana i especialment acompanyar-nos el dia de la marxa. MOLTES GRACIES!!

Una petita crònica del cap de setmana podria ser aquesta:

• Dissabte a la tarda marxem en Joan el Jaume i jo (Isaac) i les nostres respectives familes cap a Olot, on passarem la nit. Un cop allà descarreguem el trastos i les bicicletes. Cap a les 21 h. anem a sopar i un cop estem allà arriba un altre company del club i també de Castellar, un altre Joan i també amb la seva familia.

• El diumenge al mati cap a les 6:30 ens trobem al menjador del hotel tots 4 per esmorzar i marxar cap a Sant Esteve d'en Bas. En el moment de la sortida no trobem al crac del Joan Luque que a més farà la marxa de 175 Km. !!.

• En Joan Lozano, en Jaume Sanz i un servidor sortim bastant enrerra de la marxa perque no trobavem lloc per aparcar el cotxe. Ja estem pedalant, quin ambient!! i quina marxa de sortida!! 32km/h. Això cada cop sembla més una cursa que una marxa!.

• No he pensat a dir-ho abans però nosaltres tres correm la marxa de 95 km. Arribem el 3 junts a meta amb un temps de 3:11 i un promig de 29.9 km/h. Estem molt contents, ens abracem entre nosaltres, saludem a la familia i fem les fotos de rigor.

• Tot plegat un 10, encara ara m'emociono de la vetllada tan maca que vem passar. Hem fet la promesa de tornar-hi l'any vinent si Déu vol i millorar el temps.

Esperem doncs que l'any vinent poguem ser encara més ciclistes els que hi participem. Ens agraderia que aquest club anés creixent i la familia cada cop fos més gran. VISCA EL CICLISME!

P.d. No vull deixar sense mencionar un company nostre, en Jordi Comellas, fundador també del club, que per lesió no va poder assirtir a la marxa. El vem trobar a faltar!