divendres, 8 d’abril del 2011

MIGUEL INDURAIN I ISAAC GIL

Quan hi penso, encara no m'ho crec!!. Quantes vegades hem pensat en conèixer aquella persona, esportista, músic, etc. que sempre hem admirat pels seus resultats aconseguits o per la seva música, per la seva humiltat en seguir vivint sense escàndols, amb el seu dia a dia, sacrificant-se en la seva feina per donar-ho tot pels afeccionats, socis, públic, per un mateix, etc. Doncs bé, fa un parell de mesos vaig tindre el plaer de conèixer un mite dins del ciclisme mundial, un dels millors ciclistes del món. En Miguel Indurain, tot un campió dins i fora del ciclisme. Quan em vaig presentar pel tema de l'anunci de Danacol, encara no sabia que tindriem l'honor de conèixe'l. La noticia la vaig saber més tard. En qualsevol cas tampoc tenia clar que vingues a rodar un spot publicitari al Montseny, i es barrejes amb gent que no coneixia de res. En persona és com el coneixem, serio, atent, respectuos amb tothom, de paraula sencilla i clara. No té doble personalitat ni ha canviat de quan era corredor (algun kg més Si). El seu to de veu i parlar tranquil et demostra lo sincer que és quan contesta les preguntes que la gent li fa. Va ser una experiència única, pedalant al seu costat durant unes quantes hores. Fantàstic!! Isaac

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada